پروژه مدیریت استراتژیک و تدوین استراتژی رستورانهای زنجیره ای Fast food (پدر خوب)
پروژه مدیریت استراتژیک
دانلود پروژه تدوین استراتژی
مدیریت استراتژیک در رستوران
تدوین استراتژی فست فود
دانلود رایگان پروژه مدیریت استراتژیک
دانلود پروژه مدیریت استراتژیک
پروژه درس مدیریت استراتژیک
نمونه برنامه استراتژیک شرکت
پروژه تدوین استراتژی شرکت
مدل پورتر مدیریت استراتژیک
تحلیل swot تدوین استراتژی
تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک
تعاریف مختلف و گاه ناسازگاری از استراتژی و مدیریت استراتژیک ارائه شده است. به تعبیر یکی از متخصصان مدیریت این عبارات مانند« هنر» است که وقتی آنها را میبینیم تشخیص دادن آنها آسان است اما وقتی در پی تعریف کردن و توضیح دادن آنیم خیلی مشکل به نظر میرسد.
استراتژی
الگویی بنیادی از اهداف فعلی و برنامهریزی شده، بهره برداری و تخصیص منابع و تعاملات یک سازمان با بازارها، رقبا و دیگر عوامل محیطی است. طبق این تعریف یک استراتژی باید سه چیز را مشخص کند:
چه اهدافی باید محقق گردد
روی کدام صنایع، بازارها و محصولها باید تمرکز کرد
چگونه برای بهرهبرداری از فرصتهای محیطی و مواجهه با تهدیدهای محیطی به منظور کسب یک مزیت رقابتی منابع تخصیص یابد و چه فعالیتهایی انجام گیرد.
مدیریت استراتژیک
تصمیمات و فعالیتهای یکپارچه در جهت توسعه استراتژیهای مؤثر، اجرا و کنترل نتایج آنهاست.
بنابراین مدیریت استراتژیک فعالیتهای مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژیها، اتخاذ هر گونه تدابیر درون و بیرون سازمانی برای اجرای این استراتژیها و در نهایت کنترل فعالیتهای انجام شده را در برمیگیرد.
تاریخچه فعالیت رستوران های زنجیره ای پدر خوب
آقای شهرام فخار موسس رستوران های زنجیره ای پدر خوب که امروز یکی از دو رستوران برتر کشوراست سابقا ورزشکار حرفه ای بوده اند ایشان یک سال در پرسپولیس ، 4سال در تیم شاهین ودوره ای به تیم ملی جوانان دعوت شده بودند وبعد با مشکل بدنی مواجه شده وفوتبال را کنار گذاشته اند پس از گذراندن دوران مقدس سربازی مدتی به گفته خودشان یک ساندویچی راه انداخت و پس از آن مدتی در کار مرغداری مشغول شد و سرانجام اوایل سال 84 اولین شعبه رستوران های خود را با نام God fatherدر پاساژ تیراژه با سرمایه اولیه 5 – 6 میلیون تومان افتتاح کرد. اما پس از مخالفت وزارت ارشاد با نام رستوران مجبور به تغییر نام رستوران خود شد. و امروزه این نام طوری بین مردم جا افتاده که 114 نفر در ایران و خارج از ایران خواهان گرفتن شعبه از این برند هستند.
طبق آخرین شنیده ها پدرخوب با نام تجاری P.K به عنوان نخستین برند ایرانی در عرصه ی بین المللی و در کشور هایی مانند اوکراین – مالزی و هلند خواهد درخشید .
کسب عنوان اولین برند برتر در چهارمین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان و همچنین به عنوان برترین واحد پیشرو در ششمین جشنواره قهرمانان صنعت از افتخارات این مجموعه است.
شهرام فخار کسی است که به گفته وی در مدت 44 روز توانسته 14 شعبه جدید پدید آورد ، به عبارت دیگر ظرف مدت یکماه ونیم بیش از 300 نفر را مشغول به کار کرده و هم اکنون با 53 شعبه در سطح کشور مشغول به کار است. مدیر عامل مجموعه رستورانهای زنجیره ای پدرخوب معتقد است وقتی که یک واحد صنعتی که 700 شغل ایجاد کرده عنوان طرح ملی می گیرد یقیناٌ "پدرخوب " را که توانسته 1500 شغل پایدار ایجاد کند را باید یک طرح بزرگ ملی دانست.
جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید
جهت دانلود پروژه های بیشتر کلیک کنید